V čem je online marketing pro 50+ jiný?

Přestože principy online marketingu jsou v zásadě stejné pro podnikatele v jakémkoliv věku, přeci jen se vyskytují určité aspekty, které jsou pro podnikatele ve věku nad 50 let odlišné.
Online marketing pro podnikatele 50+ může být jiný v platformách pro webové stránky, v sociálních sítích, způsobu komunikace se zákazníky, lišit se zpravidla bude i cílová skupina zákazníků.
Zatímco podnikatelé v mladší věkové kategorii jdou spíše po moderních technologiích, nejnovějších trendech, věkově zralejší generaci můžou naopak technologie a stále se vyvíjející novinky způsobovat potíže a překážky.
Držet krok s novými trendy tak může být obtížné až frustrující, odrazuje to od chuti tvořit, podnikat, prodávat.
Existují však onlinové cesty, kterými je možné jít lehčím krokem. Stačí si uvědomit několik aspektů:
Vaši zákazníci budou spíše lidé středního a vyššího věku. Od toho se také odvíjí, kde se na internetu pohybují, jaké sociální sítě používají, co na internetu dělají, jak komunikují.
Je vysoce pravděpodobné, že tito zákazníci budou jistě používat vyhledávač, ze sociálních sítí budou spíše na Facebooku, YouTube, často používají e-mail. Když navštíví webové stránky, budou se chtít dobře orientovat. Nepotrpí si moc na přílišný žargon, slangové výrazy nebo příliš technické obraty. Rádi si přečtou poučný článek nebo se podívají na video. Nežijí v takové rychlosti jako mladší generace, mají více času, neskrolují v mobilech stovky krátkých zábavných příspěvků v rychlosti vteřin. Důležitý je spíše kvalitní obsah.
Co se týká nástrojů a platforem pro online marketing a působnost na internetu, lze jít jednoduššími variantami, není potřeba se technologicky zahltit.
O nich ale zase příště, napíši
vám tipy na vybrané, vhodné online nástroje.
Chcete dostávat do e-mailu informaci o novém článku, když právě vyjde? Přihlaste se k odběru.
Jednoduše vložte svoji e-mailovou adresu: